2013. október 24., csütörtök

21.Fejezet /Tour/

Sziasztok drága egyetlenjeim,
Amint látjátok újabb részt hoztam számotokra.
Már a 21.fejezet..kicsit furcsa hogy már itt tartok, pedig mintha csak tegnap kezdtem volna el írni. Kilátásaim szerint ezzel együtt lesz 11 fejezet még az első évadból.
Szeretnélek titeket megkérni hogy kicsit aktívabban vegyetek részt a kommizásban.
Na nem szeretném az időtöket rabolni a hegyi beszédemmel.
Jó olvasást
Puszaaa
Fanni


*Liam*



Könnyekkel teli szemmel búcsúzkodok a londoni reptéren a barátnőmtől. Nagyon fog hiányozni. A mosolya és az amikor akár egy érintésemre is pírba borul az arca. Olyankor mindig jól szórakozok. Kiélveztem a vele töltött hétvége mindegy egyes percig. A lelkére kötöttem hogy lakjon az én házamban nyugodtan még ha én most nem is tudok vele ott lenni egy ideig.

-Hiányozni fogsz.-szipogva a vállamba. Erősebben szorítottam magamhoz hogy tudja mennyire fontos számomra.
-Te is nekem! Ígérd meg hogy semmilyen hülyeséget nem fogsz csinálni!- mondtam a szemeibe nézve. A könnyeit letöröltem az ujjaimmal.
-Ígérem, cserkész becsület szavamra.-nevetett fel kínosan. Egy csókot nyomtam a homlokára. A percek gyorsan teltek, körbe nézve barátaim is búcsúzkodtak a barátnőiktől. Kivéve egy embert. Niall. Ő egy csendesebb zugban játszót a telefonján. Harry az ölelésében tartotta Naomit, Louis is Eleanort dédelgette, Zayn meg Perriet csókolgatta. Az ő helyzetük sem könnyű. Nehezen tudnak találkozásokat szervezni, hisz Perrienek is koncertjei vannak a Little Mix többi tagjával. A fejemet megrázva fordultam vissza kedvesemhez. Egy utolsó szenvedélyes csókot leheltem méz ízű ajkaira.
-Szeretlek!-súgtam a fülébe.
-Szeretlek!-motyogta. Felkaptam a táskám és a többiekkel együtt egy utolsót integettünk, aztán elindultunk a gépre.
Levágódtam az egyik ülésbe és egy üzenetet írtam neki.

,,Máris hiányzol! Vigyázz a szívemre mert nálad felejtettem. Liam xx "

Rámentem a küldés gombra aztán kifelé bámultam az ablakon. Az első ország ahová megyünk az Német ország. Azon belül több városban is fellépünk. Köztük Berlin és München meg persze Hamburgba is. Már alig várjuk hogy új rajongókat ismerhessünk meg. A srácok körém gyűltek és értelmetlen dolgokról kezdtek velem társalogni.
-Hamburgból származik szerintetek a hamburger?-kérdezte Niall. Milyen meglepő hogy már is a kaján jár az az okos kis esze. Addig sem Emmán legalább.  Talán sikerült neki leküzdenie az érzelmeit. Remélem. A turné utánra olyan meglepetés fogja Emmát érni, amire szerintem nem is fog számítani. Tudom hogy korainak fog tűni hogy megkérem a kezét, de nem érdekel. A pletyka lapok biztosan azzal fognak jönni hogy esetleg teherbe ejtettem vagy valami ilyesmivel. Érzem hogy ő az akire mindig is vágytam. Ő az aki a másik felemként tudok azonosítani. Kiegészítjük egymást és kész. A Daniellel való kapcsolatom afféle gyerek szerelem volt. Úgy érzem hogy ez az igaz szerelem.
A fülembe dugtam a fülhalgatom és rányomtam az egyik lejátszási listára, lassan elindult a Mirrors. A szemeimet lehunytam és hátra dőltem az ülésben.  A gondolataim össze-vissza cikáztak a fejemben. Arra tudok csak gondolni hogy mihamarabb vele lehessek ismét.


*4 hónappal később*


Az idő nem telik valami gyorsan. Sőt a hetek csiga lassúsággal vánszorognak,mintha csak engem akarnának bosszantani. Már jó ideje web kamerán át látom csak Emmát. A sajtó pár héttel a turné kezdete után megtudta hogy egy lány elrabolta a szívemet. Kicsivel később kiderült hogy Emma az illető. Az újságcikk szerint egy közeli barátom erősítette meg a hírt. A fiúk tagadják és én bízok is bennük, hisz ez a barátság egyik alapvető feltétele. A bizalom. A kapcsolatom Niallel úgy érzem rendezödőtt az idő alatt. Főleg mikor a szerelmi élete is helyre állt, a disney csatorna egyik sztárjával. Aki nem más mint Demi Lovato. Régebb idő óta barátok már és végre sikerült kilépniük a ,,baráti zónából". Szerintem aranyosak együtt és jól össze illenek. Hivatalosan is kijelenthetjük hogy a One Direction minden egyes szíve foglalt. A rajongók pedig örülnek hogy boldogok vagyunk, de néhányan alig várják hogy szakítsunk a lányokkal.
A srácokkal ma pár nap szabadnapot kaptunk. Amint megtudtam szinte azonnal rohangáltam a boldogságtól Hazzaval. Neki is hiányzik Naomi. Nem is gondoltam volna hogy göndör hajú barátom kibír ennyi időt egy lány mellet.
-Londonba mész te is Liam?-kérdezte Harry. Büszkén bólogattam csak. Az arcán egy hatalmas vigyor terült szét. Niall sokat tudó pillantásokat vetett rám.
-Mikor kéred meg a kezét?-kérdezte Harry. Nagyot sóhajtottam csupán.
-Nem tudom Hazz. Úgy érzem még nem jött el az ideje. Várok egy különleges alkalomra.-magyaráztam hevesen gesztikulálva.

-Biztos vagy benne hogy...?-szólt közbe Zayn. -Ne érts félre, de szerintem beszélj róla Paulal erről.-tette hozzá. Vállat vontam és rájuk hagytam a dolgokat. Tudom hogy biztos vagyok benne. Egy cseppet sem kételkedem benne. Lassan a gép a csodálatos London fölé ért. A leszállás zökkenő mentesen telt. A reptéren néhány rajongó fogadott minket, de egy ,, Sziát " intve nekik haladtunk tovább. Alig vártam hogy újra karjaimban tarthassam szerelmemet.  Szinte minden sebesség korlátozást áthágtam. Meglepetésként fogja érni az érkezésem. A kocsival a feljáróra parkoltam és szinte futottam a bejáratig. A zárral kicsit babrálva sikerült bejutnom az ajtón. A kulcsokat a szokásos helyére helyeztem. A cipőmet levetve baktattam fel a lépcsőn. A szobánk ajtaja résnyire volt tárva, az éjjeli lámpa gyenge fénye víllágosította be a szobát. Emma az ágyon aludt magzat pózban. Belépve halkan mellé helyezkedtem. Édesen szuszogott a párnámat magához ölelve. A karján végig simítottam és a homlokára egy gyenge csókot nyomtam. Óvatosan felkeltem az ágyról de a padló nyikorogni kezdet alattam.  Barátnőm szemei felpatanttak és szemei találkoztak az enyémekkel. Egy pillanatig döbbenten figyelt, aztán ülő helyzetbe tornászta magát. Gyorsan vissza tértem mellé az ágyra. Derekánál fogva húztam magamhoz és egy pár pillanatig hezitálva bár ajkaink össze találkoztak. Hiányzót már a szokásos eper illata. Ujjait a hajamba vezette amitől egy kisebb nyögés kúszott ki a számon.  Az ölembe véve kezdtem el ringatni.

-Hogy hogy itt vagy?-kérdezte mosolyogva.
-Kaptunk pár szabadnapot.-vontam vállat és ismét megcsókoltam. Egyszerűen nem tudok betelni vele.
-Az jó! Hiányoztál ugye tudod?- bújt szorosabban hozzám.
-Hmm..te is nekem.-motyogtam kábán. - Bocsáss meg hogy felébresztettelek. Aludj csak nyugodtan, itt leszek mire felébredsz.- nagyot ásítottam mivel az utóbbi időben nem valami sokat pihentem.
-Rendben.-motyogta és arcát elrelytette a mellkasomban. Lekapcsoltam a lámpát és ruhástól elfeküdtem aludni.
Reggel mikor felébredtem odakint esett. Az eső hangosan kopogott az ablak üvegen. Halkan kimásztam az ágyból és a fürdőbe siettem. A ruháimat a földre dobtam én pedig beálltam a zuhany alá. A meleg víz kellemes érzést keltet ahogy végig csurgott a testemen. Fél órát ácsoroghattam alatta mikor kiszálltam. A derekam köré egy törülközőt csavartam és bementem a szobába. Kikaptam egy tiszta alsó gatyát és egy pólót a szekrényből. Felvettem még egy melegítő alsót és elfeküdtem az ágyon. Emmát néztem ahogyan alszik. Olyan békésen akár egy kisgyerek. Jó ez még tőlem is elég gáz össze hasonlítás volt. Pocsék vagy Payne.
-Ne néz ilyenkor mert ronda vagyok.-durcásan bele fúrta az arcát a párnába. Nem tetszően ingattam a fejem jobbra balra.
-Bolond lány! Nem vagy ronda csak buta.- nevettem fel halkan. Tekintete össze találkozott az enyémmel.
-Megyek emberi külsőt varázsolni magamnak.-bökte  meg az orrom és egy puszit nyomot az arcomra. Lementem a nappaliba ahol kis kutyám izgatottan várt engem. Megfogtam a labdáját és a hátsó udvarba sétáltam. Locky hatalmas energiával futkosott fel alá. Vele szaladtam én is. Rég játszottam már vele ilyen jól. Néhány percnek tűnt csak ami volt vagy fél óra hogy Emma kidugta a fejét az ajtón.  Mosolyogva figyelt minket.
-Kész a reggeli, ha gondolod gyere be.-kuncogott és bement. Egy két perc múlva már az asztalnál ültünk és a rántottát fogyasztottuk amit  Emma készített. A narancslémből kortyolva egyet hogy leöblítsem a reggelim. A zsebemben a mobilom megrezzent. Egy Sms érkezett Harrytől.
,,Este bulizni megyünk, ti is jöttök ugye? Légyszíííí!'' 
-Este bulizni akarnak a többiek. Benne vagy?-kérdeztem érdeklődve.
-Aha.-motyogta.
Írtam egy üzenetet Harrynek hogy számíthat ránk. Kíváncsi vagyok hogy mit hoz az este. De remélni merem hogy jót szórakozhatunk problémák nélkül.

1 megjegyzés: