2013. október 18., péntek

20.Fejezet / Up All Night/

Sziasztok drága egyetlenjeim!
Meghoztam az új részt.
Remélem tetszeni fog.
Jó olvasást!
Puszaaa
Fanni

*Emma*


Nem tudtam hol vagyok mert egy hatalmas fehér ágyban ébredtem fel. A szobába a napfény sugarai áradtak be. A levegőben a tenger sós illata volt érezhető. Kimásztam az ágyból és a fürdőbe sétáltam. Kicsit rendbe szedtem a kócos hajamat. A szobából nyílik egy ajtó a teraszra, ahol a tenger könnyen megközelíthető. Felvettem egy fehér topot és egy fehér sortot. Egy natúr sminket kentem magamra aztán barátom keresésére indultam a nagy házban. El sem tudom képzelni hogy neki egy ilyen háza van Hawaiin és mégis az esős Londonban él. Ha az enyém lenne akkor biztos hogy sok időt töltenék itt el.
Liamre a tengerparton bukkantam rá. A vízben úszkált. Igazi sport ember. Mindig kerít alkalmat hogy a testére oda figyeljen. Egy pálma fának támaszkodva figyeltem őt hosszú perceken keresztül. A gondolataim a buli estjén történteken kavarogtak. Nem szeretnék neki tovább hazudni. Tudnia kell róla hogy barátja és mellesleg a volt barátom még mindig vissza akar szerezni. Ami persze nem fog könnyen menni, mert én Liamet szerettem és fogom is szeretni. Talán még mindig táplálok érzelmeket a szívem mélyén bezárva Niall iránt. De azok az érzelmek nem szabadulhatnak onnan ki. Felforgatnák az egész életemet és ez kihatna másokra is a környezetemben.  A lelki vívódásomból szerelmem vizes érintése rántott vissza a jelenbe. Végig simított az arcomon majd az ajkait az enyémekre tapasztotta. Nyelve bebocsájtást kért és meg is kapta. Karjaimat a nyaka köré fontam. Ő a derekamon pihentette kezeit.  Levegő hiányába váltunk szét. Zihálva kapkodtam levegő után, míg ő csak az ajkaiba harapót.
-Jól aludtál édes?-kérdezte mikor össze szedtem egy kicsit magam.
-Ühüm.-hümögttem. Kacagni kezdet de nem értettem hogy miért.
-Mitől vagy ilyen kába? Csak nem az én csókolási tudományomtól?!-viccelődött. Tetettet sértődéssel indultam el a víz felé. Liam könnyen tartotta velem a lépést. A karomnál megragadva vont magához. Egy puszit hintett az orromra.
-Sértődős asszony.-dünnyögte de elengedtem a fülem mellet.
A fejemet a mellkasára hajtottam és élveztem finom illatát.
Pár órával késsőb már a homokban sütetem a hasam kedvesem társaságában. Ujjainkat össze fontuk és élveztük a napfényt és egymás társaságát. Liam a kedvenc dalaimat dúdolgatta.
-Ússzunk egyet?-kérdezte érdeklődve.
-Aha, jó ötlet!- lelkesedtem. El sem tudom hinni hogy ez a két napunk maradt csak nekünk, ugyanis hétfőn megkezdik a világ körüli turnéjukat ami fél éves lesz. Hiányozni fog nagyon. Az egyetem miatt viszont nem tehetem meg hogy vele tartsak. Szívem szerint pedig ezt tenném. Ő is felajánlotta de akár menyire is fájni fog a hiánya nem tehetem meg hogy itt hagyjak mindent.
Kézen fogva futottunk bele a vízbe és a habokba mártóztunk. A víz hőmérséklete igen kellemes volt. Felhevült testünket igen csak lehűtötte. A délutánt a függő ágyban töltöttük el szundikálva. Hozzá tudnák szokni ehhez a házhoz. Liam édesen szuszogott mellettem. A mellkasa egyenletesen mozgót fel s alá. Egy szóval tudnám jellemezni a pillanatot. BÉKESSÉG. Ez a megfelelő szó a jelenlegi helyzetünkre. Egy dolog viszont ismét nyomaszt. Niall. Magam sem értem hogy miért gondolok őrá mikor a világ talán legjobb pasijával lehetek egy meseszerű Hawaii szigeten. De nem tehetek róla, sajnálom Niallt. Tudom hogy megcsalt és az nem volt szép húzás tőle. Kell neki egy barátnő hogy boldoggá tegye. Talán akkor nem rondítana bele a szerelmi kapcsolatomba. A Nap kezdett lefelé bukni a víz felé. Igyekeztem felkelteni az alvó Liamet hogy az utolsó naplementét kiélvezhessük mert holnap délután utazunk vissza otthonunkba, Londonba. A borús de gyönyörű Londonba. Talán a fél év tenni fog róla hogy szőke hajú barátunk túl tegye magát rajtam és elfogadja a helyzetet, hogy már Liamhez tartozok.
-Mi az?- kérdezte kábán egy kicsit. Egy lágy puszit nyomtam az arcára.
-Naplemente van.-cirogattam a mellkasát.
-Rendben, akkor menjünk oda a vízhez.-tanácsolta. Óvatosan lassú léptekkel haladtunk a hűvös víz felé kézen fogva. A homok kellemes meleg volt. A part szélén megálltunk és átöleltük egymást. A fejemet Liam vállára hajtottam. Csendben figyeltük a lemenő Napot, mely sugarai a vizén cikáztak. Egy lágy szellő meglibentette a hajam és az arcomba fújta. Leeyum a rakoncátlan tincseimet a fülem mögé igazgatta. Az állam alá nyúlt és óvatosan megcsókolt. Az egész pillanat romantikus volt. Pár perc múlva a Napot elnyelték a hullámok. Csodálatos látványt nyújtott. Ilyet eddig csak a filmekben láttam. Sosem volt részem még ilyen gyönyörű látványt megtapasztalni élőben.
-Gyere együnk.-csókolta meg a homlokomat barátom. Elmosolyogtam magam és még mindig a tengert bámultam.
A vacsora isteni finomra sikeredett, mivel egy konyha tündér csinálta. Liam. Nem kell újra feltegyem a kérdést hogy miért is szerettem őt ennyire teljes szívemből. Egyszerűen mert számomra ő formázna meg a tökéletes férfit. Cserébe viszont én mosogattam el. Addig ő felsége valami meglepetést készít elő elmondása szerint. Hmm..kíváncsi vagyok hogy mi lehet az.
A mosogatás után egy levélre bukkanok a nappaliban.

,,Hogy megtalálj engem és a meglepetésedet húzd fel a bikinidet. Liam xx"  

A papírt szépen össze hajtom és vissza teszem az asztalra. Bemegyek a fürdőbe ahol magamra veszem az új bikinimet. A hajamat megfésültem és egy törülközőt magam köré csavartam. Magam sem értem hogy miért vagyok szégyenlős pont Ő előtte, aki már párszor látott meztelenül. A hálószobai teraszra gyertyákkal kirakott út volt. Egyenesen láttam a parton a hold fényében Liam elszórt ruhadarabjait. Kénytelen voltam a ledobni magamról maradék ruhadarabjaimat. Óvatosan és lassan indultam meg a vízbe. 15 métere a parttól állt a vízben barátom. A víz kellemes langyos volt. Mikor mellé értem a tekintetét végig vezette rajtam.
-Gyönyörű vagy!-suttogta a halló járatomba. Az arcomon forróságot éreztem. A sötétnek hála' ő ezt nem vette észre.
A vízben úszkáltunk és romantikáztunk. Liam magához vont és gyengéden megcsókolt.
A kezei kezdtek elkalandozni különböző területekre a testemen. Mikor egy olyan pontra ért nevetve visítani kezdtem. Az ajkait a nyakamra tapasztotta. Csókokkal hintette be a vízből kint lévő testrészeimet.
-Ne itt!-lihegtem egy csók csata után. Az arcán egy kaján vigyor terült szét. Térd hajlatom alá nyúlva indult meg velem a part felé.
A puha ágyon landoltam a párnák között. Liam felém tornyosulva kezdett el csókolni. Az ujjaim a haját túrták és a hátát cirógattam. Mindketten zihálva lélegeztünk és barátom az egyik éjjeli szekrénybe nyúlt és egy óvszert vett elő. Újra csókokkal borította be testem felületét. Pár perc múlva egy nyomást éreztem a hasam alsó felében. Barátom szerszámja minden de nem kicsi. Csípőjét mozgatni kezdte míg a csókunkat egyszer sem szakította meg. A körmeimet a hátába mélyesztettem a kis ,,fájdalmam" miatt.
Elfáradva dőltünk el egymás mellet. A takaróval betakart minket és a derekamnál fogva átölelt. A vállamra egy puszit nyomot. Mosollyal az arcomon aludtam el. Nem akartam most arra gondolni hogy turnézni megy fél évre. Jelen pillanatban csak ő és én számítottam és semmi más.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése