2013. május 27., hétfő

Találtam :)

Sziasztok.... még a jó múltkor info órán unatkoztam és ezt találtam neten ;)

*Étteremben az 1D*

Paul: Nos,mit akartok enni?
Niall: Mindent ami az étlapon van.
Paul: Niall,nem fogjuk megenni az összes kaját.
Niall: Oké..akkor ezt akarom. *mutat egyre*
Paul: Jó.
Harry: Azt hiszem én mexikóit fogok enni.
Zayn: Én ugyan azt amit Niall.
Paul: Oké.
Louis: én ugyan azt amit Harry.
Liam: Én csokis gofrit kérek.
Paul: Szuper.
Pincér: Mit hozhatok?
Paul: *leadja a rendelést* Fiúk büszke vagyok rátok! Végre normálisan tudtok viselkedni egy étteremben....

*30 percel később*

Zayn: Liam add ide azokat!
Liam: Nem! Maradj távol ettől!
Paul: Liam ne dobáld a kanalakat szét!
Niall: Éhes vagyok! Éhes vagyok!
Louis: Kevin!! Kaja idő!!!
Paul: Louis mit csinálsz?
Harry: Pénteken jó lesz??
Paul: Harry ne flörtölj azzal a lányal! *megfogja a fülét és elhúza onnan*
Harry: De én randizni akarok vele!
Paul: Nem! Zayn?!
Zayn: Igen?
Paul: Mi a jó eget csinálsz?
Zayn: Probálom nézni magam a villán.
Paul: A villán?!
Zayn: Liam nem hagyja hogy hozzáérjek a kanálhoz.
Liam: *6kanálal a kezében*
Paul: Mit fogsz azokal csinálni?
Liam:*elfut*
Louis: Paul,hol van Kevin? Nem találom sehol.
Paul: Louis,fogalmam sincs hol lehet.
Niall: Nem gondolod hogy ennek jobb íze van?
Paul: Niall hagyd azt a családot és gyere ide!
Niall: De éhes vagyok!
Harry: Paul! Én randizni akarok azzal a lányal!
Paul: Harry nem!
Liam: Azt hiszem menünk kell.....
Paul: Micsoda?
Liam: Az van hogy....
Paul: Miért vizes a lábam? Mit csináltál Liam??!!!
Pincér: Sajnálom de az egyik barátja eldugította a WC-t a kanalakkal és elárasztotta.............
Paul: Ne aggódjon,ki fogja venni a WC-ből őket *Liam elszalad*
Li.....Oké majd Louis....
Louis: Nem! *kiszalad az étteremből Harryvel,Niall-el, Zaynel.*
Pincér: Azt hiszem magának kell kiszednie.
Paul: Soha nem fogok étterembe menni velük......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése