2013. június 13., csütörtök

10.Fejezet

Sziasztok Drága egyetlenjeim!
Meghoztam az új fejezetet amint látjátok.
Köszönöm a komenteket az előző részhez és az új feliratkozót is! :)
Köszönöm a trailert Roxana!
Remélem nektek is tetszik :)
Tudom hogy nem volt valami nagy szám ezzel ellentétben és hogy kicsit zavaros volt.
puszaaaa 
Fanni

*Emma*

,,Azt, amit akarunk, a vágyainkat, sokszor mélyen elrejtjük magunkban. Annyira kedves és különleges, hogy félünk nyíltan megmutatni. Az a mi kis titkunk, és így semmi sem árthat neki. De néha fel kell tárnunk a titkainkat, és el kell kezdenünk élni."

Sosem gondoltam volna hogy valaha együtt fogok lakni VELÜK. Ha korábban ezt mondta volna nekem valaki,le merném fogadni hogy kiröhögőm. Már négy nap telt el hogy beköltöztem. Anyunak naponta többször hagyok üzenetet de nem reagál rá egyikőjük sem. Ma reggel korán keltem fel hogy tortát süssek mielőtt Ő felkelt volna. Miért is sütök én tortát? Egyáltalán kinek? Erre a két kérdésre könnyű a válasz: Ma van augusztus 29.-e, Liam szülinapja. Megkértük Pault hogy nap közbe foglalja le Liamet hogy a házat feldíszithessük a srácokkal az esti bulihoz. Előbányásztam egy kezel írott recept könyvet,amiben a  fiúk kedvenc ételei voltak. A tortát mikkor befejeztem a hűtőbe tettem. Pár perc múlva a fiúk rohantak le a lépcsőn.
Aztán csak ekkor vettem észre hogy Liam nincs velük. Niall egy finom csókot nyomott az ajkamra. A többiek füttyentetek egyet.
-Fúj,fúj,fúj...enni akartam!- kiabált Harry.
-Akkor egyél.-morogta Zayn és fejbe dobta egy almával. Harry erre úgy reagált mint egy kisgyerek,a fejét simogatta és sírást színlelt. Louis odament hozzá és egy puszit nyomot a fejére.
Reggeli után a srácok a tévé előtt ültek és rajz filmeket néztek. A szív baj jött rám mikor Paul belépet a konyhába.
-Paul!- morogtam míg a szívemet próbáltam újraéleszteni.
-Liam?
-Odafent,de ne merd fél 6-nál előbb hazahozni.-figyelmez tettem.
Végszóra az ünnepelt trappolt le a lépcsőn.
-Boldog szülinapot!- kiabáltam,mire ő felkapott és párat forgott velem.  Csak nevetni bírtam.
A fiúk is körénk gyűltek és egyszerre ölelték meg Liamet. Engem Niall szabadított ki Liam karjai közül.
-Liam menni kéne..-szakította meg az ünneplést Paul.
Szegény Liamet azért sajnálom hogy egész nap Paulnak kell segíteni valami szoba átalakításban. Miután elmentek szétosztottam a feladatokat a többiek között.
-Niall te velem jössz kaját és italt venni..Louis te intézed a díszletet..Zayn te a zenét csinálod..Harry te segíts Louisnak. -hadartam.
Mindenki a saját feladatát intézte.
A bevásárló központban szereztük be a dolgokat. Niall telepakolta az egész kosarat minden féle édességgel.  Az italokkal kicsit bajlódtunk de azt is sikeresen kiválasztottuk.
-Emma még ezt is vegyük meg! - nyafogót Niall.
-Szívem, mire kell neked az a roller ?- kérdeztem kíváncsian.
-Liam ajándéka lesz, csak párszor majd kölcsön veszem majd. - csak a szememet forgattam.
- Nem mondok inkább semmit.- morogtam.
A pénztár felé lépkedve egy csomó rajongó rohamozta meg Niallt.
-Kint megvárlak.-súgtam oda neki.
Beálltam az egyik kasszához és a soromra vártam.
A sor elég hosszú volt,így unalmasan álldogáltam. Már majdnem sorra kerültem mikor Niall csatlakozott hozzám.
-Bocsi!-motyogta sajnálkozva. A fejemet ráztam és hozzá bújtam.
Az állam alá nyúlt és finoman megcsókolt.
Haza érve sietve fogtam be a srácokat a csomagok bepakolására.
A házat igazi Night Clubbá alakítottuk. A zene már üvöltött és elkezdtünk készülődni mi is.
Egy flitterekkel kirakott pántos ruhát választottam. A szememet kihúztam a szem ceruzámmal és füstös sminket készítettem. A száj fény sem maradhatott ki. Mikkor a lépcsőn lefelé tartottam a srácok egy ,,Tyű ha" hangot adtak ki. Mindegyiköjük csinosan volt felöltözve és csak úgy bűzlöttek a tömény férfi pacsulitól. A vendégek lassan szállingózni kezdtek.
-Jól van emberek Liam nemsokára hazaér, mindenki bújon el!- kiabáltam túl a zenét.
Mindenki így is tett és meg is jött.
 Pár másodperc múlva felharsant a MEGLEPETÉS! kiáltás.
Liamhez rohantam és a nyakába ugrottam.
-Ez a te műved?!- kérdezte felhúzva a szemöldökét Mosolyogva bólogattam.
-A közös munkánk,csak én terveztem el.-pontositottam.
Egy puszit adott az arcomra és a derekamnál fogva magához húzott.
Niall rurcsán nézett megint ránk,de nem érdekelt. Azt hiszi hogy nem láttom hogy féltékenykedik peddig nagyon téved.
Louis egy pohár whiskys kolát nyomott a kezembe a mellettem álló srácéba meg egy pohár kolát csak. Liamnek mert nem fogyaszthat alkoholt mível csak egy veséje van.
A zene felcsendült és a dj persze DJ Malik volt. Elsőnek Niall ragadott el Liamtől és vele kellet táncolnom. A többiekkel is sokat táncoltam de végül Liam ragadott el.
-Köszi mindent!-súgta a fülembe. Az egész testem libabőrős lett és mintha áramütés szaladt volna végig rajtam mikor megérintett.
-Nincs mit..-motyogtam a válába mert egy lassú számot nyomott be Zayn. Fogadni mernék hogy azon mesterkedik hogy összehozzon minket. Liam cinkosan kacsintott barátjának de persze ő nem tudta hogy láttom.
Jobbra balra dülöngéltünk csak, mivel egyikünk se a táncparket ördöge.
A szám vége felé közeledve szinte már nem is mozogtunk csak egymást tekintetét fürkésztük. Rá kell döbbennem hogy igenis érzek valamit Liam iránt,ami a barátságnál erősebb. Nyár kezdette óta tényleg bele vagyok zúgva,de saját magamnak sem vagyok képes bevallani. Vajon az érzései már elmúltak és most egy másik lány után vágyakozik? De nem szabadna erre gondolnom mert én Niallel járok.
-Megyek iszom valamit.- motyogtam és lassan távolodtam el tőle. Egy sarokban megpillantottam a becsiccsentet Harryt és drága barátnőmet,Naomit. Alaposan be lehetnek rúgva mert egymás szájába turkáltak a nyelvükkel. Csak mosolyogtam rajtuk egyet. Louis Eleonoral táncolt,a kezeit a lány fenekén pihentette. Niallt azonban sehol sem láttam. A konyhában töltöttem egy kis italt és gyors lehajtottam,az alkohol csak úgy égette a torkomat. Visszamentem a többiek közé és ekkor pillantottam meg Őket egy sarokban veszekedni. Fogadni mernék hogy Niall most mondta Liamnek hogy kopjon le rólam. A tekintettem találkozott Liamével és megerősítette a gyanúmat a váll vonása. A fejemet ráztam csak és a lakásból távozó Niall alakját figyeltem.
Az ajtóhoz érve Zayn ragadta meg a kezemet.
-Enged meg hogy kicsit lenyugodjon.-felelte. Kirántottam a kezemet az övéből és a barátom után mentem. A kerti hinta ágyban ült és mormogott csendesen. Lassan lépkedtem felé és ahogy odaértem leültem mellé.
-Niall,jól vagy?-kérdeztem csendesen. Vártam hogy válaszoljon de nem nyikkant meg. Végül mikor már feladtam megszólalt. A hangja nyugodt volt.
-Emma,kérlek válaszolj őszintén! Engem vagy Liamet szereted? Zayn elmondta hogy Liam beléd van esve rendesen...és hát kezd összeállni egy kép...nagyon sokat vagytok együtt és eléggé sokat érintkeztek..majdnem annyit mint velem...ugye nem csalsz meg a hátam mögött?- köpni nyelni nem bírtam. Az egész torkom kiszáradt és a tenyerem is izzadni kezdett. Szóval a kapcsolatunk ezt mutatja kifelé,hogy olyan mintha Liamel kavarnák?!
-Niall...én..én..téged szeretlek,Liam csak a barátom..és nem csallak meg,megnyugodhat a kis lelked.- az elő pár szavam égette a számat mert ma este jöttem rá hogy szeretem Liamet...de nem fogom bevallani senkinek sem.
-Biztos?! Én bízom benned,ne hidd azt hogy nem..-mondta volna tovább is csak befogtam a száját az egyik ujjammal.
-CSS...téged szeretlek...Niall...téged!-ejtettem a szavakat tisztán érthetően. Hirtelen megragadott és közelebb húzzott magához és finoman megcsókolt.
-Menjünk vissza a buliba és bocsánatot kérek Liamtől..-mondta és felállt.

A buli további része nagyon jól telt,sokat táncoltunk és ittunk. Liam és Niall kibékültek és mindenki oda adta az ajándékot az ünnepeltnek. Fél 11-kor hoztuk be a tortát és adtuk oda azt is Liam barátunknak.
A gyertyákat meggyújtottuk és valamit kívánt majd elfújta őket. De nem is Louis lett volna ha nem olyan gyertyát vesz ami ismét meggyúlad. Mindenki nevetett csak és az este fény pontja amit szintén Tomlinsonnak köszönhetünk az a lufi eső volt. Mindenki úgy játszott mintha még kisgyerekek lennénk.
Kicsivel késsőbb odamentem Liamhez.
-Na mit kívántál? Teljesült már?-kérdeztem kíváncsian.
-Ha elmondom nem fog valóra válni,nekem meg minden vágyam az.-nevetett.
-Oké,hát szorítok hogy teljesüljön.-hadartam.
A vendégek lassan szállingózói kezdtek hazafelé így mi is nyugovóra tértünk.
Reggelre kihívtam egy takarító céget,majd ők elintézik a piszkos munkát.
Liam tortája :)

4 megjegyzés:

  1. Na ez most nagyon de nagyon jóóó lett! így tovább ! :)

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek az előttem lévővel ez most nagyon jó lett, sőt fantasztikus!! :D (csak a helyesírási hibákon javíts! :D )
    Remélem a héten lesz még egy rész! :D
    Puszi xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaa köszii :)
      Oks javítok hát most már nyári szünet van,így a részek is sűrűbben lesznek fent,ha kapok hozzá komenteket.
      puszaaa

      Törlés